Paylaşılamayan Operasyon 3 Temmuz

ADALET 1

Cemaat’in Sözcülerinden Bülent Keneş 25/12/2013 Haber Türk TV’de katıldığı programda ima ettiği şey “Şike Yasasını değiştirdi diye AKP’yi harcadık” manası mı taşıyor ?

Todays Zaman Genel Yayın Yönetmeni Bülent Keneş:

“Ben Ak Parti demiyorum artık AKP diyorum. Artık Kemalist diyorum. Yazımda da militaristliği taktiği uyguluyor, dedim. Ak partinin ismi AKP’dir artık.”

Moderatör ; Ne zamandan itibaren böyle söylüyorsunuz?

Bülent Keneş: Şike yasasının değiştirilmesinden başlayarak Aralık 2011’den itibaren Ak parti değil AKP diyorum. Bir pislik, bir yolsuzluk, bir usülsüzlük konusunda canhıraş bir şekilde 6 ay önce çıkarılan bir yasayı yeniden değiştirme ihtiyacı duyan bir partinin ak olma iddiası düşmüştür, diye düşünüyorum. O dönemde; Todays Zaman’da bir yazı yazdım: AK Parti’den AKP’ye diye. Bundan sonra AKP diyeceğim dedim ki ben bütüm seçimlerde AKP’ye oy verdim ama partili olmadım. AKP’nin özelliklerinden dolayı oy verdim. Ama 2011’den beri aynı performansı görmüyorum, AKP 3 yıldır tam tersine dönmüş bir partidir.

Akp Sözcüsü Akif Beki 17/12/2013 tarihinde CNN Türk’te katıldığı bir programda söylediklerinden ” Şike Davasında medyanın uydurduğu haberler ile algı yaratılıp, suçlu ilan edildi” anlamı çıkarmak mümkün, değil mi?

Akif Beki Hürriyet Yazarı (eski Başbakan Danışmanı) “Bunu ne kadar sarsıcı hale getirirsek o kadar iyi gibi bir anlayış var. Geçmişte yapılan şike operasyonunda Aziz Yıldırım’a çantayla giden şike paralarının nasıl bir komedi olduğu ya da şike paralarını sayarken görüntülenen futbolcu iddialarıyla o davanın nasıl sarsıcı bir hale getirildiğini gördük. O iddiaların hepsinin palavra olduğu ortaya çıktı ”

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, 21/12/2013 tarihinde Ordu’nun Fatsa ilçesinde yaptığı konuşmada; “Yargının içerisinde temiz olmayan bir örgütlenme olduğu” sonucu doğmuyor mu ?

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan “Yargıyı da tanırım, yasamayı tanırım, yürütmeyi tanırım. Yasama millet demektir. Yargı geliyor, ‘yürütmeyi tanımam’ diyor. Birileri kalkıp intikam alacağım diye yürütmeye bir şeyleri dikte ettirmeye kalkarsa o bunun bedelini er veya geç öder. Yargıya sesleniyorum: Siz de içinizdeki kirlileri temizleyin. Siz de öyle pırlanta tertemiz değilsiniz. Bizim de bildiklerimiz var.”

Son 10 Senedeki önemli davalarda, hükümet adına tetikçi yazar olduğu iddia edilen nam-ı diğer ROK, 23 Aralık 2013 te Beyaz Tv’de yaptığı açıklamalar “Aziz Yıldırım’ın Şike davasına şike nedeniyle alınmadığı” gerçeği ile karşı karşıya değil miyiz ?

Rasim Ozan Kütahyalı “Aziz Yıldırım Şike nedeniyle hedefe konmamıştır. Aziz Yıldırım Başka sebeplerle hedefe konmuştur, o yüzden hiç konuyla ilgisi olmayan adamlarda konuya dahil olmuştur, Aziz Yıldırım Sonuç olarak; Cas ve Uefa’nın onayladığı üzere “Şike Yapmıştır”, Söz konusu iddianame veya fezleke içi boş olsaydı, Cas ve UEFA bunun içi boş derdi. İçi boş değil ama “AZİZ YILDIRIM HEDEFE KONMA SEBEBİ, ORADA HAKLISINIZ FENERBAHÇELİLER “ERGENEKONCU AZİZ YILDIRIM DİYE DÜŞÜNEREK HEDEFE KOYDULAR”

Tüm bu açıklamaları birleştirdiğimizde sonuç, aşağıdaki gibi olmuyor mu ?

* Yargının içerisinde temiz olmayan bir örgütlenme 3 Temmuz operasyonunu gerçekleştirdi,

* Aziz Yıldırım’ı Şike davasına, şike nedeniyle değil “Ergenekon” nedeniyle hedefe kondu,

* Yargılama esnasında, Medyanın uydurduğu haberler ile algı yaratıldı ve sanıklar bu algı ile yargılandı.

* Yargılama esnasında değiştirilen 6222 nolu kanun, Cemaat çevresinde rahatsızlık yarattı.

Tüm bu bilgiler ışığında ” 3 Temmuz sürecinde, Hukuk kuralları çerçevesinde Fenerbahçe adil bir şekilde Yargılanmış mıdır?”

Cemaat mi Yaptı? Akp Mi Yaptı?

Kimin yaptığı tabiki önemli, lakin Hak sahibine hakkını vermeyen, vermeye aracı olmayan, bunun için mücadele etmeyen kişi dilsiz şeytandır.

Paylaşılamayan Operasyon 3 Temmuz” üzerine 2 yorum

  1. Geri bildirim: muhalifkanarya | Alt Tarafı Şike Davasıymış

Yorum bırakın