Alt Tarafı Şike Davasıymış

piyonlar

Dün “Paylaşılamayan Operasyon 3 Temmuz” yazısını hazırladığım saatlerde Nam-ı diğer ROK, TV NET’te “Haber Analiz” programında “ŞİKE DAVASI USULDEN BOZULMALIDIR” açıklaması yapıyordu…

Rasim Ozan Kütahyalı (Dün TV Net’te konuştu)

“Bülent Arınç, Gülen görüşmesinde; Arınç Gülen’e dedi ki; bu operasyonlara artık devam etmeyelim. Hatta etmeyelim de değil edilmesin. Çünkü gazeteciler alınıyor, askerler alınıyor, onlar alınıyor, … İlker Başbuğ daha alınmamıştı hatta.

Yeni dönemde bu politikadan vazgeçin diyor Gülen’e; Gülen de diyor ki böyle bir şey olmaz, devleti siz yönetiyorsunuz, bunu kabul etmeyiz, bilmem ne bilmem ne,…

Fakat esas olay o. O olaydan sonra şimdi çok iyi anlıyorum Ağustos 2011’de de bir anda cemaatin belli üyeleri Erdoğan aleyhine tamamen dönmeye başladılar. Bahaneleri de şike davası oldu.

Halbuki şike davasında en çok ön plana çıkanlardan biri benim ama kardeşim şike olayı yüzünden başbakan Erdoğan’a vurulur mu? Alt tarafı şike davası. Ben hala Aziz Yıldırım şike yapmıştır diyorum. Ama orada da hukuksuzluk varsa onun da üzerine gidilsin. Ki zaten diyorum o davalar maalesef usulden bozulmuştur bana göre. Haklı olsa bile.”

Hüseyin Çelik 18 Haziran 12 attığı bir twit aklıma geldi ROK’u dinlerken,
“Bu bir moda oldu. Ne olsa cemaatten bilindi. ‘Fenerbahçe’yi ele geçiriyor’ denildi. Ben bu iddiaları duydukca gülüyorum.”

29 aydır bir Yasama-Yürütme-Yargı, Okyanus ötesi ekseninde, Medyanın sunumuyla, başarısız bir Tiyatro sergilenmiş manası çıkmıyor mu?

Aralarında husumet çıkmasa, 29 aydır “Kral Çıplak” dedikçe gülenler, bugün kendi hallerine yanıyor olur muydu?….

Hani Aziz Yıldırım Kıbrıs’a kaçacaktı ? 19 Maçta Şike vardı ? Emenike’nin Para sayma görüntüleri ne oldu ? Kanıt Dosyasında olanlar, İddianame açıklanmadan önce nasıl medyada yayımlandı? …. Sürer gider sorular, Kafamızdaki soru işaretleri bugün 2 güç kavga ettikçe, gün yüzüne çıkıyor, o süreçte bu sorulara gülenler, şimdi bu soruları soruyor….

Adalet topaldır, ağır ağır yürür, fakat gideceği yere er-geç varır…

Yorum bırakın